Gold Rates

Gold Price in Rawalpindi Today

جمعہ کو راولپنڈی میں 24 قیراط سونا ایک تولہ سونا 100 روپے میں فروخت ہو رہا ہے۔

24k سونے کے 10 گرام کی قیمت ٹریڈنگ کے اختتام پر روپے ہے۔ اسی طرح 10 گرام 22 کلو سونا روپے میں فروخت ہو رہا ہے اور 22 قیراط کا ایک تولہ سونا روپے میں فروخت ہو رہا ہے۔

اہم نوٹ: راولپنڈی میں سونے کی قیمت بین الاقوامی مارکیٹ کے مطابق اتار چڑھاؤ کا شکار ہے اس لیے قیمت کبھی طے نہیں ہوتی۔ ذیل کی قیمتیں مقامی گولڈ مارکیٹ اور صرافہ مارکیٹس فراہم کرتی ہیں۔

کراچی گولڈ مارکیٹ میں آج سونے کا ریٹ 10 گرام روپے ہے۔ سونے کو ہمیشہ مختلف دھاتوں میں سب سے قیمتی اور قیمتی دھات سمجھا جاتا ہے اس لیے اس کی اہمیت و افادیت کو نظرانداز نہیں کیا جا سکتا۔ راولپنڈی میں، سونے کو مختلف مقاصد کے لیے بڑے پیمانے پر استعمال کیا جاتا ہے جیسے کہ سونے کے زیورات۔ راولپنڈی میں آج سونے کا ریٹ 24 ہزار فی تولہ 2021 روپے ہے۔ صراف جیولرز ایسوسی ایشن کے مطابق۔ راولپنڈی میں سونے کی قیمت عام طور پر مختلف عوامل پر منحصر ہوتی ہے جیسے USD تا PKR کی شرح اور بین الاقوامی گولڈ مارکیٹ میں اتار چڑھاؤ۔ سونے کی خالص ترین شکل 24K میں ہے، جب کہ یہ 22K، 21K، 20K اور 18K میں بھی دستیاب ہے۔

Gold Price in Rawalpindi

سونے کے بارے میں بات کرتے وقت، یہ لفظ کسی ایسی چیز کی علامت ہے جو خالص، شاندار اور مہنگی ہو۔ اس کی ایک وجہ ہے کہ اس قیمتی دھات کی کئی سالوں سے کان کنی، گردش اور قبضے میں ہے۔ تاہم گزشتہ چند سالوں میں راولپنڈی میں سونے کی قیمت میں نمایاں اضافہ ہوا ہے۔

2020 میں غیر یقینی مالی حالت اور دیگر معاشی مسائل کی وجہ سے سونے کی قیمتوں میں بہت زیادہ اضافہ ہوا۔ جب ہم راولپنڈی 2021 میں سونے کی قیمت کو دیکھتے ہیں تو فی تولہ کی شرح راولپنڈی 2020 میں سونے کی قیمت سے زیادہ ہے۔

جب سونے کی قیمت کی بات کی جائے تو اس کا تعین لندن بلین مارکیٹ میں ہوتا ہے۔ راولپنڈی روپے کی قدر ڈالر، یورو یا پاؤنڈ سٹرلنگ سے بہت کم ہے۔ یہی وجہ ہے کہ راولپنڈی میں سونے کی قیمت دیگر ممالک کے مقابلے بہت زیادہ ہے۔

اگرچہ، مختلف دھاتیں ہیں جو قیمتی سمجھی جاتی ہیں لیکن، ان میں سونا ایک اہم قدر رکھتا ہے اور اسے سرمایہ کاری کا ایک بہترین آپشن سمجھا جاتا ہے۔ سونے کی سب سے مشہور اشیاء کینیڈا، پیرو، چین، امریکہ، روس، آسٹریلیا اور جنوبی افریقہ میں ہیں۔

استعمال کے لحاظ سے، ایک عام آدمی ایک وینچر کے طور پر سونے پر بوجھ لادتا ہے، مالیاتی خرابی کی صورت میں اس کی پشت پناہی کرتا ہے یا صرف اس موقع پر فائدہ حاصل کرنے کے لیے کہ وہ اس سے رقم حاصل کرنے کا انتخاب کرتا ہے۔ پھر قیاس آرائی کرنے والے بڑے پیمانے پر نقد رقم حاصل کرنے کے لیے معاہدوں کے ذریعے بڑے پیمانے پر سونا خریدتے ہیں۔ سونا سلاخوں اور سکوں میں بھی قابل رسائی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *