Entertainment

بھارتی اداکارہ پونم پانڈے کینسر کے باعث انتقال کر گئیں۔

معروف بھارتی اداکارہ پونم پانڈے 32 سال کی عمر میں انتقال کر گئیں، وہ جمعرات کو ممبئی میں سروائیکل کینسر میں مبتلا ہو گئیں۔ ان کے انتقال کا ابتدائی اعلان ایک آفیشل انسٹاگرام پوسٹ کے ذریعے کیا گیا، جس میں گہرے دکھ کا اظہار کیا گیا اور اس مشکل دور میں ان کے خاندان کے لیے رازداری پر زور دیا۔

پونم پانڈے 2011 میں اس وقت نمایاں ہوئیں جب انہوں نے سوشل میڈیا پر یہ اعلان کرنے پر توجہ حاصل کی کہ اگر بھارت اس سال کرکٹ ورلڈ کپ میں فتح حاصل کرتا ہے تو وہ کپڑے اتارنے کا ارادہ رکھتی ہیں۔ مختلف پلیٹ فارمز پر اپنی جرات مندانہ موجودگی کے لیے پہچانی جانے والی، وہ اکثر تنازعات کا مرکز بن گئی۔

ریئلٹی ٹیلی ویژن میں اس کا قدم، بشمول بگ باس اور حالیہ 2022 کے شو لاک اپ جس کی میزبانی کنگنا رناوت نے کی، نے اس کی مقبولیت میں اہم کردار ادا کیا۔ اگرچہ وہ فاتح کے طور پر ابھری نہیں تھی، لیکن اس کی شرکت نے اسے اس کے بڑھتے ہوئے مداحوں کے لیے اور زیادہ پسند کیا۔

مزید پڑھ: بابر اعظم نے مداحوں کو ٹویٹر اسپیس میں شامل کیا۔

پونم پانڈے کی غیرمتوقع رخصتی تفریحی صنعت کے لیے ایک باب کے خاتمے کی نشاندہی کرتی ہے، جو اپنے پیچھے ایک ایسی وراثت چھوڑتی ہے جس میں ان کی جرات مندانہ عوامی شخصیت اور رئیلٹی ٹیلی ویژن میں ان کی شراکت دونوں شامل ہیں۔ سروائیکل کینسر کے ساتھ اس کی جنگ کے انکشاف نے اس کی کہانی میں متشابہت کی ایک تہہ ڈالی ہے، جس سے ان نجی جدوجہد پر روشنی پڑتی ہے جن کا سامنا اس نے عوامی شخصیت کے ساتھ کیا تھا۔

اس کے آفیشل انسٹاگرام اکاؤنٹ کے ذریعے اس کی موت کا اعلان مواصلات کی ابھرتی ہوئی نوعیت کی عکاسی کرتا ہے اور خبروں کو پھیلانے پر سوشل میڈیا کے گہرے اثرات، خاص طور پر عوامی شخصیات سے متعلق۔ پیغام کا لہجہ، گہرے دکھ کا اظہار اور رازداری کے لیے کال، اس کے انتقال کے ذاتی پہلو اور اس کے خاندان کے لیے اس جذباتی طور پر چارج شدہ وقت کے دوران ہمدردی کی ضرورت کو تسلیم کرتا ہے۔

پونم پانڈے کا 2011 میں شہرت کا ابتدائی دعویٰ، جو کرکٹ ورلڈ کپ سے منسلک ہے، نے توجہ حاصل کرنے کے لیے غیر روایتی طریقوں کو استعمال کرنے کی خواہش ظاہر کی۔ ریئلٹی ٹیلی ویژن میں اس کے بعد کے منصوبوں نے اس کی استعداد اور مختلف پلیٹ فارمز کے ذریعے اپنے سامعین کے ساتھ مشغول ہونے کی خواہش کا مظاہرہ کیا۔ ان تجربات نے اسے نہ صرف لائم لائٹ میں دھکیل دیا بلکہ اسے متنوع سامعین کے لیے بھی پسند کیا۔

ریئلٹی شوز میں اس کی نمائش کا حوالہ، خاص طور پر حالیہ لاک اپ، تفریحی منظر نامے میں اس کی مسلسل مطابقت کو نمایاں کرتا ہے۔ اگرچہ اس کی شرکت کے نتیجے میں فتح نہ ہوئی ہو، لیکن اس کی موجودگی کا اثر ناظرین پر گونجتا رہا، جس سے اس کی عوامی شخصیت کی جاری بیانیہ میں حصہ لیا۔

مختصراً، پونم پانڈے کا بے وقت انتقال ہندوستانی تفریحی صنعت کے لیے ایک اہم نقصان ہے۔ اس کا سفر، جرات مندانہ انتخاب اور کثیر جہتی کیریئر سے نشان زد، ایک دیرپا تاثر چھوڑ جاتا ہے۔ انسٹاگرام پر یہ اعلان ایک ڈیجیٹل ایپیٹاف کے طور پر کام کرتا ہے، جس میں اس کی روانگی کے غم اور رازداری کی درخواست کو شامل کیا گیا ہے کیونکہ اس کے خاندان نے اس کے انتقال کے بعد کے چیلنجنگ نتائج کو نیویگیٹ کیا ہے۔

Source: https://www.timesnownews.com/entertainment-news/bollywood/poonam-pandey-death-news-instagram-post-declares-erotica-actress-died-due-to-cervical-cancer-article-107345530

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *