Entertainment

پونم پانڈے نے اپنی موت کے بارے میں جھوٹ کیوں بولا؟

بدنام زمانہ ہندوستانی اداکارہ اور ماڈل پونم پانڈے نے حال ہی میں اپنے اچانک انتقال کی خبروں کے ساتھ سرخیاں بنائیں، جیسا کہ یہ پتہ چلتا ہے کہ ان کی ٹیم کی طرف سے منظم طریقے سے منصوبہ بند پبلسٹی اسٹنٹ تھا۔ مطلوبہ مقصد سروائیکل کینسر کے بارے میں بیداری پیدا کرنا تھا، جو کہ جنسی طور پر منتقل ہونے والے انسانی پیپیلوما وائرس (HPV) سے منسلک ایک جان لیوا حالت ہے۔

پونم پانڈے نے اپنی موت کی سنسنی خیز خبر کے پیچھے کی حقیقت کو کھولنے اور اس وسیع اسٹنٹ کے پیچھے کی نیت پر روشنی ڈالنے کے لیے سوشل میڈیا کا سہارا لیا۔ انسٹاگرام پر پوسٹ کی گئی ایک ویڈیو کلپ میں 32 سالہ نوجوان نے غلط معلومات پھیلانے پر انٹرنیٹ صارفین اور اپنے فین بیس سے افسوس کا اظہار کیا۔ “نشا” کے سٹار نے اپنے فعل کی انتہائی نوعیت کو تسلیم کیا لیکن یہ کہہ کر اس کا جواز پیش کیا کہ من گھڑت خبر سروائیکل کینسر کے بارے میں بات چیت کو ہوا دینے میں کامیاب ہوئی۔ اس نے کہا، “ہاں، میں نے اپنی موت کو جعلی بنایا۔ انتہائی، میں جانتا ہوں۔ لیکن اچانک ہم سب سروائیکل کینسر کے بارے میں بات کر رہے ہیں، کیا ہم نہیں؟

بہت سے لوگوں کو حیرت میں ڈالنے کے لیے، پونم پانڈے نے ایکٹ پر فخر کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ انتہائی اقدام نے مؤثر طریقے سے مہلک بیماری کے لیے بیداری پیدا کی۔ تاہم، اس کے حالیہ اسٹنٹ کا ردعمل مثبت نہیں رہا، کیونکہ انٹرنیٹ نے بالی ووڈ اداکار کو تنقید کا نشانہ بنایا ہے جس کا مقصد بہت سے لوگوں کو ایک نئی نچلی سطح پر جھک جانا ہے۔ کچھ ناقدین نے اس واقعے کو عوامی تعلقات کا سستا سٹنٹ قرار دیا، جبکہ دوسروں نے اسے سراسر شرمناک قرار دیا۔

پرانی خبر:بھارتی اداکارہ پونم پانڈے کینسر کے باعث انتقال کر گئیں

یہ واقعہ صحت کے ایک اہم مسئلے کی طرف توجہ دلانے اور تشہیر کے لیے چونکا دینے والے انتہائی اقدامات کا سہارا لینے کے درمیان عمدہ لکیر کو نمایاں کرتا ہے۔ اگرچہ پونم پانڈے کا سٹنٹ سروائیکل کینسر کے بارے میں بات چیت پیدا کرنے میں کامیاب ہو سکتا ہے، لیکن جذبات میں ہیرا پھیری اور سنسنی خیزی کا سہارا لینے کے اخلاقی مضمرات نے ذمہ دار اور حساس مواصلت کے بارے میں ایک وسیع تر گفتگو کو جنم دیا ہے، خاص طور پر صحت عامہ کی آگاہی مہموں کے دائرے میں۔

جیسے جیسے تنازعہ سامنے آتا ہے، یہ توجہ حاصل کرنے کے حربوں کی حدود اور کسی مقصد کے لیے انتہائی اقدامات کا سہارا لینے کے ممکنہ نتائج پر غور کرنے کا اشارہ کرتا ہے۔ عوامی ردعمل دیانتداری، ہمدردی، اور ہاتھ میں موجود مسائل کی سنگینی کی گہری سمجھ کے ساتھ آگاہی مہم تک پہنچنے کی اہمیت کی یاد دہانی کا کام کرتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *